vineri, 5 februarie 2016

Cine-a pus pisica-n drum ?



                       Daca m-ar pune cineva sa te descriu sau sa te aseman cu ceva, nu stiu ce as putea raspunde. Si chiar daca as face-o, nu ar fi pe intelesul nimanui. Eu te descriu doar pe intelesul meu, deoarece esti numai al meu si doar eu trebuie sa te inteleg , deoarece iti apartin numai tie. Stiu, poate sunt egoista, dar doar eu inteleg. Poate putin si tu, nu stiu. Dar de multe ori nici eu nu inteleg. Si stii anume ce ? Nu iti inteleg comportamentul si totusi ar trebui sa inteleg deoarece esti al meu, e ca si cum as vorbi despre o bucatica din mine.
                       Dar pana la urma nu stiu ce ascunde sufletul tau misterios. Misterios ca o pisica. Da, esti ca o pisica de multe ori. Frumos, misterios, rasfatat. Atunci cand cerul plange, vii  pe canapea si te ghemuiesti in bratele mele pentru a te incalzi asemenea unei pisici. Si ador sa stau pe o astfel de vreme in casa cu tine, in pijamale si cu parul ciufulit.Si stii ce ma bucura cel mai mult la o astfel de vreme ? Ca doar tu ma poti vedea asa. Dar de multe ori ma intristezi, iar atunci toata bucuria acumulata parca se evapora ramanand fara urma.
                        Si cu toate astea, imi adun puterile sufletesti si se naste inauntrul meu entuziasmul si placerea de a ma juca cu tine, de a vorbi, de a te asculta, si fix atunci, cand renasc din propria-mi cenusa provocata de tine, te gasesti sa ma ignori si sa ma indepartezi, exact cum face o pisica cand dai sa o mangai, iar ea , lipsita de buna dispozitie, incepe sa isi balanseze stufoasa coada nervoasa in timp ce se pregateste sa isi arate gheruta, in semn de a fi lasata in pace, dar totusi continui sa o mangai constient ca poate te vei alege cu o dunga rosie si usturatoare.
                        Si intocmai asa fac eu.. imi deschid sufletul catre tine constienta ca ma voi alege cu rani.. si eu tot continui. Of, nu stiu de ce esti asa uneori si ajung sa ma intristez din doua motive: in primul rand pentru ca ma ranesti, iar in al doilea, pentru ca sunt momente cand nu inteleg de ce comportamentul tau se debusoleaza. Asa considerati voi, partea masculina, ca e mai bine, adica,voi pisicilor.
                       Vrei oare o alta stapana ? Sa vezi cum e si cu altcineva ?
 Pisica rea ce esti ! De ce  iti arati coltii si ghearele cand vreau  sa ma apropii de tine ? Sau cand vreau sa imi petrec timp si sa ma joc,  tu pleci de parca ai obtinut o victorie ! Iar atunci cand doar tu ai chef vii si te lingusesti pe langa mine, iar eu totusi raman, nu plec asa cum procedezi tu. Eu sunt dispusa sa te astept, dar tu nu de multe ori. Nu te mai inteleg, clar. Si am obosit si tot stau sa ma intreb : cine- a pus pisica-n drum ?  In drumul meu..



                                     


Mai multe articole pe aceasta tema :  http://www.cartim.ro/jocul-cuvintelor-72/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu